.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با مشاجره توکلی و نجف نژاد و پادرمیانی لاریجانی؛
گرد و خاک مازندرانی ها در صحن علنی مجلس
شمال نیوز: آقای توکلی شما بیمارید و بیماری مزمن دارید لذا به روانپزشک مراجعه کنید بلکه درمان شوید/اگر از این تهمت‌ها مبرا نبودم، دست داخل لانه‌های زنبوری مثل این لانه زنبور نمی‌کردم.
گرد و خاک مازندرانی ها در صحن علنی مجلس

نماینده مردم بابلسر در نطق میان دستور خود مطالبی را علیه توکلی مطرح کرد که با پاسخ وی همراه شد.

به گزارش شمال نیوز، مقداد نجف نژاد نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در نطق میان دستور اظهار داشت: اخیرا در برخی از روزنامه‌ها و سایت‌ها علیه من نسبت ناروایی درج شده که آن را ظلم آشکار به خود و اهانت به مردم حوزه انتخابیه‌ام می‌دانم و منشأ این ظلم سایت الف و شخص آقای توکلی است.

وی در تشریح این موضوع گفت: شهرستان بابلسر به مثابه بسیاری از شهرستان‌های استان مازندان، املاک و مغازه‌هایش جزو اموال و املاک پهلوی بوده و بعد از انقلاب به بنیاد علوی منتقل شده است. لذا اگر مسئولان به زمینی برای برنام‌های خود نیاز داشته باشند، باید از بنیاد مستضعفان مطالبه کند؛ در همین راستا هیئت امنایی با درخواست بنده تشکیل شده و زمین 8 هکتاری از پلاک 200 هکتاری بنیاد مستضعفان در بابلسر خریداری شد و از همان ابتدا فروش نامه با عنوان حقوقی بنده به عنوان نماینده مجلس، فرماندار، شهردار و شورای شهر تهیه شد تا کاملا روشن باشد که معامله عمومی است و جنبه خصوصی ندارد.

نماینده مردم بابلسر در مجلس افزود: ما به عنوان هیئت امنای خانه جوان نتوانستیم خانه جوان را تأسیس کنیم لذا خیر دیگری در منطقه دیگری در همان بابلسر زمینی احداث کرد و خانه جوان تأسیس شد و بنده به بنیاد مستضعفان مراجعه کردم و برای اینکه می‌خواستم زمین در اختیار بنده نباشد و این خدمت به شکل مطلوبی استمرار پیدا کند، ما قرض الحسنه‌ای با عنوان قرض الحسنه بعثت برای ازدواج و اشتغال جوانان تأسیس کرده و از این 8 هکتار 4 هکتار آن را در اختیار پلاکداران زحمت‌کش قرار دادیم و مابقی را براساس نیاز شهرستانی با مشورت شورای شهر و فرماندار برای چند طرح عمرانی اختصاص دادیم. چرا که کاربری این زمین‌ها تفریحی، توریستی، فرهنگی و ورزشی است.

نجف نژاد یادآور شد: ما در این معامله از ابتدا تا انتها با بنیاد مستضعفان مشورت کردیم و از آقای رفیق دوست که زمین را از ایشان خریده بودیم اجازه گرفتیم و او گفت هیچ اشکالی ندارد و براساس کاربری در آنجا ساخت و ساز انجام دهید. زمانی که آقای فروزنده آمدند شکایتی در دادگاه مطرح شد و چند سال دادگاه حکم داد که معامله به دلیل عدم شرط تحقق خانه جوان فسخ شود.

وی ادامه داد: بنیاد مستضعفان نیز مصمم است که مشکل را به نفع مردم حل کند اما روی صحبت من با آقای توکلی است که غیرواقع وخلاف حکم دادگاه نسبت ناروایی را به بنده دادند؛ اقوام روزگار به اخلاق زنده‌اند. قومی که گشت آری زاخلاق زنده نیست. از رسول اکرم (ص) پرسیدند« بالاتر از حرمت خانه خدا چیست؟ فرمودحفظ حرمت و آبروی مسلمان».

نماینده مردم بابلسر خطاب به توکلی افزود: آقای توکلی؛ اهل مازندران و نماینده تهران شما تعمدا اسم بنده را به عنوان نماینده آوردید و عناوین حقوقی فرماندار، شورای شهر و شهردار را حذف کردید که القا کنید معامله شخصی بوده است. آقای توکلی؛ اگر شما کنجکاو هستید و احساس تکلیف می‌کنید که هر موضوعی را حق یا ناحق به اطلاع عموم مردم برسانید اشکالی ندارد. لااقل جوانمردی کرده و و همان واقعیت که حکم دادگاه بوده است را اعلام کنید نه اینکه به بنده توهین و تهمت بزنید.

نجف نژاد گفت: بنده در تاریخ 13آذر92 نامه‌ای را در کمال آرامش و اطمینان و شهامت به آقای لاریجانی رئیس مجلس نوشتم و در آن گفتم که چنانچه اینجانب حتی یک سانتی متر زمین از بنیاد مستضعفان برای خود یا اقوام یا دودمانم در سراسر کشور دریافت کردم، ضمن سلب مالکیت از خود حاضر به تحمل هرگونه مجازات هستم؛ گردن ما در مقابل قانون از مو باریکتر است؛ دستگاه قضایی و هیئت نظارت مجلس این موضوع را بررسی کند و اگر خلاف این نوشته و ادعای بنده ثابت شد خود را سزاوار همه نوع مجازات می‌دانم.

وی ادامه داد: با افتخار اعلام می‌کنم آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است؟ آقای توکلی؛ شما هم می‌توانید چنین ادعای کنید؛ شما که پرونده زمین خواری‌تان کاملا روشن است. شما چند هزار متر زمین فقط در شهرک غرب از بنیاد مستعضفان به صورت شخصی گرفتید و متعهد شدید که 20 درصد عواید آن را برای یتیمان اختصاص دهید. بترسید از آه یتیم که آن را هم پرداخت نکردید. الآن قیمت آن زمان که به ثمن بخش با تخفیف به شما فروخته شد 10 ها میلیارد‌تومان است غیر از این شما چند هزار متر زمین در منطقه ییلاقی دماوند به صورت شخصی گرفتید؛ دست پیش می‌گیرید که پس نمانید؟واقعا آدم از آدم‌هایی که شعارشان گوش فلک را کر می‌کند ولی در عمل پایشان می‌لنگد، تعجب می‌کند.

نماینده مردم بابلسر خاطرنشان کرد: به عالمی گفتند فلانی به این و آن تهمت می‌زند و غیبت می‌کند او گفت او مریض است و مستحق ترحم؛ آقای توکلی شما بیمارید و بیماری مزمن دارید لذا به روانپزشک مراجعه کنید بلکه درمان شوید.

لاریجانی رئیس مجلس خطاب به نجف نژاد گفت: حالا چرا شما اینگونه صحبت می‌کنید و به همکارتان توهین می‌کنید؟

نجف نژاد در پاسخ گفت: ابتدا آقای توکلی شروع کرد؛ ایشان به بنده اهانت کرد. حضرت امام فرمودند«میزان رأی مردم است» بنده چهار دوره متوالی بعد از ماجرای معامله رأی مطلق از مردم گرفتم.

وی خاطرنشان کرد: آقای توکلی؛ از شما بعید است. فردی که باج‌گیر است به بنده مراجعه کرد و از من پست خواست اما من با او مخالفت کردم ولی به شما مراجعه کرد و شما را فریب داد. شما به مردم مراجعه کنید؛ مردم چشمه زلال هستند. یک بار امتحان کنید و در محل تولدتان یک بار کاندید مجلس شوید تا معلوم شود شما در بین آنهایی که شما را به خوبی می‌شناسند هیچ جایگاهی ندارید.

به گزارش تسنیم، احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس نیز پس از نطق نجف‌نژاد با استناد به ماده 79 آیین‌نامه داخلی مجلس طی تذکری گفت: آقای نجف‌نژاد تهمت‌هایی زدند که باید در دادگاه و مراجع ذیربط پاسخ دهند بنده خودم را مبرا می‌دانم و اگر از این تهمت‌ها مبرا نبودم، دست داخل لانه‌های زنبوری مثل این لانه زنبور نمی‌کردم.

وی در تشریح ماجرا گفت: آقای نجف‌نژاد به استناد اینکه یک هیئت امنا تشکیل دادند و خانه جوانی تشکیل دادند، زمینی از بنیاد مستضعفان گرفته‌اند و بعدا این زمین را تفکیک کرده و فروختند و بنیاد مستضعفان هم از وی شکایت کرد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: دادگاه اول یعنی دادگاه جزایی و عمومی بابلسر، آقای نجف‌نژاد را محکوم کرد و معامله را باطل اعلام کرد و آن را تصرف شخصی دانسته است سپس این پرونده به دادگاه تجدیدنظر رفت و قاضی دادگاه تجدیدنظر نیز ضمن اینکه گفته بنیاد مستضعفان حقی ندارد، تصریح کرده که حق مردم بابلسر است که شکایت کنند و زمین را از این آقایان پس بگیرند چرا که این زمین در غیر محل خود مصرف شده بنابراین هرچند دادگاه دوم ابطال معامله را رای نداده اما تصریح کرده که این تخلف صورت گرفته است.

توکلی افزود: بنیاد مستضعفان پس از این صدور رای تقاضای اعمال ماده 18 کرده و این تقاضا به قوه قضائیه رفته است و 3 کارشناس عالی‌مقام نظریه داده‌اند و گفتند این اقدام تخلف بوده است.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با قطع سخنان توکلی گفت: ما اکنون نمی‌خواهیم در اینجا قضاوتی کنیم.

توکلی نیز ادامه داد: من قضاوتی نمی‌کنم چرا که قضاوت شده است؛ این نظریه مستشاری به دست مقامات ذی‌ربط می‌رود و آنها اعمال ماده 18 را اجازه می‌دهند و دادگاه تجدید نظر هم در مازندران تشکیل می‌شود و حکم ابطال معامله را می‌دهد و تمام تخلفات را صادر می‌کند و دستور قلع و قمع تمام ساختمان‌های ساخته شده در این زمینها را می‌دهد.

وی افزود: متأسفانه این زمین‌ها تفکیک شده بود و به یکی از بدنام‌ترین و متخلف‌ترین صندوق‌های اعتباری فروخته شده و متأسفانه این کار صورت گرفته و بنده هم تأسف می‌خورم که چنین کاری صورت گرفته است اما مجلس باید منزه باشد از چنین افرادی که از مقام خود سوء استفاده می‌کنند و به اسم منافع عمومی امکانات می‌گیرند اما استفاده شخصی می‌کنند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه گفت: این پرونده مسیر دادگاهی دارد و اگر تخلفی شده دادگاه بررسی می‌کند اما اینجا محل محکمه نیست و لزومی ندارد که چنین مسائلی مطرح شود.

در ادامه مقداد نجف‌نژاد نماینده مردم بابلسر نیز تقاضای تذکر ماده 79 و دفاع از خود را داشت و گفت: ما حکم دادگاه را قبول کردیم اما آقای توکلی نباید نصف مطلب را بگوید بلکه باید تمام ماجرا را شرح دهد.

وی گفت:‌ پس از اینکه ما قرض‌الحسنه تشکیل دادیم ما 5 نفر نیز یعنی بنده، فرماندار، شهردار و شورای شهر نامه‌ای را امضاء کردیم و تأکید کردیم که ما امضاء کنندگان جهت بسط و توسعه خدمات فرهنگی و ارتقای وضعیت اقتصادی و توجه بیشتر و عمیق‌تر به جوانان و رفع مشکلات آنها جهت اشتغال به ویژه ترویج ازدواج تمامی اختیارات و امکانات به هر شکل و نحو اعم از مستقیم یا غیرمستقیم از خود سلب و به صندوق قرض‌الحسنه بعثت بابلسر واگذار می‌کنیم./ تسنیم 350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

68 25 تير 1393
نجف نژاد مطمئن باش دیگه رای نمیاری. حکم قطعی دادگاه در تمام سایت ها هست.
پاسخ ها به این نظر
بابلسری 26 تير 1393
برادر فریدونکناری مطمئن باش این ارزو رو به .... خواهی برد ما بابلسری ها پشت مقدادیم اهل کتک زدن دوچرخه سوارهای کشور های خارجی تور مازندران هم نیستیم!؟
نا شناس 25 تير 1393
زندگی همه آقایان را که مدعی عدالت و قانون هستند را در گذشته اگر بررسی کنند تفاوت از زمین تا آسمان است . ما که 24 سال داریم کار می کنیم و زندگی ساده روستایی داریم و از همه چیزمان می زنیم از خوراک ، پوشاک و مسافرت و ... ولی همه سزمایه ما را حساب کنند 200 میلیون نمی شود اما همه ی این آقایان و بچه های آنها سرمایه های میلیلاردی دارند . نگاه می کنیم می بینیم که این افراد نه زرنگ تر از ما و نه باسوادتر از ما و نه کاری تر از ما هستنداما از بهترین امکانات رفاهی روز برخوردارند. نتیجه این همه سرمایه اندوخته حاصل اعتماد همین مردمی هستند که ای آقایان سنگ همین مردم را به سینه می زنند. وم مردم را سپهر کارهای خود می کنند .
نا شناس 25 تير 1393
همتون از یک کرباسید
ح 25 تير 1393
یه چیزهایی هم راجع به ولی فقیه گفت چرا اونها رو ننوشتی
نا شناس 25 تير 1393
زمین خوارهای واقعی مسئولان هستند بیچاره مردم بدبخت که زمیناشونو ملی کردن تا برن پست بگیرن خیلی داره شرایط سخت میشه
سلام 25 تير 1393
اقای توکلی تو یه بار کاندید شو مازندران ببخشید فراموش کردم تو بچه ناف تهرانی بچا پلا با اغوز یاد نکن بعدا نظر بده تو از تهران دفاع کن ما خودمان حقمان را میگیریم اقای نجف برنج شمالی داره میاد تو برو فکر این باش که برنج وارد نکنن نمایندگان اصفهان نگاه کن دارن به ریش شما میخندند
قرباني 25 تير 1393
1- عبارت «ثمن بخس» درشت است نه «سمن بخش»!
اين اشتباه از كيست؛ گوينده يا نويسنده!؟
2- انگار همه در لانه زنبورند؛ دور همي است؛ چرا دعوا مي كنين؟
ثصقبصث 24 تير 1393
اقاي نجف نژاد اگر 4 دوره راي مطلق مردم را اوردي تا حالا نميدونستن يا شك داشتن كه چه كاري كردي اگه اين دوره راي اوردي درسته حاج مقداد تموم شد دوره تاخت و تازت
پاسخ ها به این نظر
محمد 26 تير 1393
دور بعد چشمهات رو خوب باز کن تا رای مردم رو ببینی
نا شناس 25 تير 1393
به کوری چشم خناسان و حسودان اقای نجف نژاد مجد رای اول را خواهد آورد
ثصقبصث 24 تير 1393
اقاي نجف نژاد اگر 4 دوره راي مطلق مردم را اوردي تا حالا نميدونستن يا شك داشتن كه چه كاري كردي اگه اين دوره راي اوردي درسته حاج مقداد تموم شد دوره تاخت و تازت
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 24 تير 1393
سریع بیاید از آب گل آلود ماهی بگیرید!!
این پرونده هم برای 4سال قبله مردم بهش دوسال قبل رای دادند!!
الان بحث سر اینه توکلی همیشه کاسه داغتر از آشه
این همه ثروت رو از کجا آورده
لطفی نودهی 24 تير 1393
با عرض سلام/ اقای نجف نزاد را نمیشناسم/ اقای توکلی ۳۰ سانت هم برای مردم مازندران قدم بر نمیدارد که هیچ ابروی تنها وزیر مازندرانی را هم برد همه میدانند هزینه بورس تحصیلی توکلی از کجا تامین شد این چه دردی است خدا میداند /////اقای خاتمی اب را از زاگرس به یزد میبرد و یزد راصنعتی میکند( فقط شهر میبد به اندازه کل مازندران شهرک صنعتی دارد ) /اقای رفسنجانی کرمان را.....و احمدی نزاد سمنان را...... تا جایی که اب خزر را پس از شیرین ک ردن برای کشاورزی کویر سمنان میخواست...
البته ما هم داشتیم برادران ناطق نوری تهرانی و توکلی تهرانی و.... اقای رمدانی خواهشمندم حذف نفرمایید درد دل یک مازندرانیه
پاسخ ها به این نظر
عبدالله 25 تير 1393

تو این شب قدر خدا لعنت کند آن مسئولی که از تریبون رسانه ملی که به صورت زنده برای ایران و جهان پخش میشد آبروی شیعه مرتضی علی ع رو برد و دق مرگش کرد...لعنت بر او و خاندانش.
خدا به حق علی ابن ابی طالب ع دق مرگش کند که کارش هوای نفس و آبرو بردن شیعیان بوده است؛نه رضای خدا. اگر غیر از این بود چرا آنچنان که مدعی است از وی در خصوص این همه تخلفات و دزدی بانکها و ادارات و غارت بیت المال ... در نمی آید؟
فرد مغروری که همیشه سعی دارد با در افتادن بزرگان خود را بزرگ کند....غافل از اینکه عزت و ذلت دست خداست.
علی لعنت الله علی القوم الظالمین

(شمال نیوز اسم کسی را به دو دلیل نبردم تا هر آنکه مردم میدانند قضاوت کنند: اول اینکه شما مطلب رو تائید کنی و دوم بحث شرعی قضیه رعایت شده باشد)

نا شناس 25 تير 1393
مازندران هر چه می خورد از مازندرانی هایی است که از این استان رشد یافتند و بعد شدند دشمن مردم و مسئولین این استان
نا شناس 24 تير 1393
وای به روزی که بگندد نمک . نمایندگان مردم میخواهند حق مردم را بگیرند اما یکی باید حق مردم را از خودشان بگیرد . وااسفا . خدا آخر و عاقبت این کشور رو بخیر کنه
نا شناس 24 تير 1393
خدا بخیر کند ... به جان هم افتادنند چون مال همدیگر را مقایسه میکنند میبینند چقدر نسبت به دیگری کم گرفتند مردم بد بخت و بیچاره زن و مر ایام انتخابات اتق خواب رو جدا میکنند چون هر کدام طرفدار دیگریند .....(الهم کل ولیک الفرج
نا شناس 24 تير 1393
توکلی در................. دومی ندارد کسی که در دامن انگلیس درس بخواند بهتر از این نمیشود ماجرای آتش افروزی وی در پرونده زنده یاد کردان از یاد مازندرانی ها نرفته حالا نوبت آقای نجف نژاد شده است خدا لعنتت کند توکلی
باقریان 24 تير 1393
جناب آقای نجف نژاد
لطفا بفرمایید کدامیک از 4 دوره بدون درگیری و خونریزی وبا آرامش جنابعالی اعتماد مردم را جلب کردید ورای سالم گرفتید؟!!
ضمنا شما با چه مدرکی به مجلس رفتید و اکنون تحصیلات شما چیست و چگونه تحصیل کردید و از کی شما را دکتر خطاب میکنند و عکسالعمل شما چه بوده؟
لطفا به دیگران هم فرصت خدمت به شهرشان را بدهید و اینهمه برای مردم بابلسر جانفشانی نکنید
پاسخ ها به این نظر
مرتضی قمی 25 تير 1393
خدا رو گواه میگیرم من نه بابلسری هستم و نه قرابتی با مقداد ندارم. ولی ایشان را از زمان سربازی خودم که فرمانده سپاه بابلسر بود شناخته ام....
زحمات و خدماتی که ایشان از ان سالها تا کنون برای بابلسر کشیده فراموش شدنی نیستند....بابلسری که یک بیمارستان کوچک هم نداشت ، بابلسری که یک سینما نداشت ، بابلسری که....
سال قبل توفیقی شد بعد از سالها به دعوت دوستی قدیمی به فریدونکنار بروم؛ باور م نمیشد این بابلسر دهه70 باشد...
من کاری به دعوای آقایون ندارم. زحمات گذشتگان رو فراموش نکنیم. و با یک رای یا نطق ر علیه کسی موضع نگیریم. حال آقای توکلی می خواهد بر خلاف نص صریح قران و روایات ژرده دری کند، بسم الله/ فقط یادش باشد وعده الهی برای انتقام گیری حق است. حق
دیر یا زود شاهد خواهیم بود. وله الحمد
نا شناس 24 تير 1393
متاسفانه اولین و اخرین باری نیست که توکلی به مازندرانیها می تازد.
خدا رحمت کند مرحوم کردان را، همین توکلی باعث آبرو ریزی و دق مرگ شدن کردان شد.
خدا جای حق نشسته و توکلی باید در دادگاه مردم و دادگاه خدا محاکمه شود.
توکلی به اندازه سر سوزن در بهشهر اعتبار ندارد.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 25 تير 1393
خدا جای حق نشسته. وعده داده آبرو بردی آبرو میبرم ولو اینکه یک روز از عمرت مونده باشه
حالا منتظر دادگاه عدل الهی باش احمد خان
نا شناس 24 تير 1393
واقعا که. . اگه برده از روی کارها کنار بره و واقعیتها روشن بشه خدا میدونه چه اتفاقی می افته . فرداکه دادگاه حقیقت شود پدید..... شرمنده رهروی که عمل بر مجازکرد..
نا شناس 24 تير 1393
پس همه یه جوری این زمین راخوردند وصداشو درنیاوردند.
سید 24 تير 1393
اقای نجف نژاد نماینده محترم
اقای دکتر توکلی حساب پس داده است .زمانی که ایشان با رانتخوارن مبارزه میکند شما ها کجا تشریف دارید .اگر به زندگی ایشان و خانواده محترمشان مراجعه کنید . این تهمتها را نمیزنید . مشکل بنیاد مستعضعفان است که از شما شکایت کرده .قبل از این کسی نمی دانست دنیا چه خبره
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 27 تير 1393
آره . احمد خان در املاک و صنعت بهشهر و تو یک شهرک صنعتی- املاک دماوند - شهرک غرب تهران و... امتحان خوبی پس داد...
بابلسری 24 تير 1393
من یک شهروند بابلسری هستم تمام اظهارات مقداد نجف نژاد کذب محض است هییت امنایی که ادعا میکند همه مسیولین وقت بابلسر بودنند واسامی شان مشخص است همه وقتی فهمیدند مقداد قصد .... دارد همگی امضایشان را پس گرفتند و از این دزدی اعلام بیزاری کردند.خدا دزد را رسوا کرد
محمد 24 تير 1393
اقای توکلی ابروی همه مازندرانی را برد و می برد وجودشان مایه شرمساری مازندرانست چرا که سبب ابروریزی تنها وزیر کشور مرحوم کردان شدند.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 25 تير 1393
یعنی بخاطر اینکه وزیر مازندرانی بود باید از جعلی بودن مدرک تحصیلی اش حرفی نمی زد. آبروریزی را کسی کرد که با مدرک جعلی وزارت رو قبول کرد
مسلم 24 تير 1393
داشتم حکایت شهدای مازندرانی که از قضا پدر و پسر بودند را میخواندم که اگر کسی پسر داشته باشد و در جبهه نیز حضور داشته باشد به عمق مطلب بهتر پی میبرد. حال حکایت دیگری از دو نماینده اهل مازندران را خواندم...... نحوه زندگی سخت و همکاری اهالی محل برای ساختن سرپناهی برای خانواده زحمتکش او.حال زندگی این دو نماینده برای دعوای مال دنیا و زمین هایی که زحمتی برای کسب آن نکشیده اما بدجوری به همدیگر تاختند. خدایا تو در جای حق نشسته ای واز شما در این ماه علی که شهید عدالت است میخواهم خودت در مورد این دو نفر و آن دو نفر قضاوت نمایی.
کاظم 24 تير 1393
چوب خدا صدا نداره اه .... شمارو از عرش به فرش میاره.
نا شناس 24 تير 1393
واقعآ خحالت نمی کشن......
اسم خودشونو گذاشتی نماینده مردم.....
فقط و قفط به فکر خودشون و جیبشونن!!!
نا شناس 24 تير 1393
از توکلی اس اس تر در این مملکت وجود نداره!!

قاتل مرحوم کردانه خدا و پیغمبر سرش نمیشه

به اسم ....

آخرش متوجه نشدم احمدی نژاد یه نماینده رو همیشه خطاب قرار میداد که از بیت المال حرف میزنه ولی 90 واحد مسکونی رو چجوری ساخته کی بوده؟

مازندران 24 تير 1393
افرین به نجف نژاد که ازخودش دفاع کرد
سروش 24 تير 1393
سلام واقعا جالبه میخورن میچاپن هیچکیم نیست حرف بزنه هیچیم به ما نمیرسه فقط دادو هوارشون به گوش ما میرسه اونجا خونه ملته یا روستاتون؟خجالت بکشین به جای این مسخره بازیا به فکر مردم باشین واستون متاسفم
شمالی 25 تير 1393
خدایا بحق این ماه کریم بحق شبهای قدر بحق فرق شکافته علی .این دست كساني که به بیت المال دراز شده قطع کن و دزد و خاین را رسو. و بخودشان مشغول کن.امین یا رب العالمین
احمد 25 تير 1393
واقعامردم اگراین بار به این نماینده بابلسررای بدهند چه بگویم برای آخرپیری زمینهای کناردریا بنام دوستان هم که باشد حتی نصف نصف هم خوب است
پاسخ ها به این نظر
کریم 26 تير 1393
خودت فهمیدی چی گفتی؟
ما باز هم به مقداد رای میدیم
اگر هم ندیم به کسی غیر از خودمون ربطی نداره
نظر 25 تير 1393
این اقای توکلی ماموریت داره که فقط با ابروی مازندرانیها بازی کنه اگر راست می گویر این دفعه بیاید از شهر خودش بهشهر کاندید شود و ان وقت ببیند چقدر رای دارد او و پسرخاله اش در کرج از بنیاد زمین گرفتند به نام بنیاد نهج البلاغه ولی دارند شتر مرغ پرورش می دهند و یک نفر هم نیست که او را مواخذه کند دست اقا مقداد درد نکند که پته این اقا را ریخت روی اب
پاسخ ها به این نظر
مهدی 26 تير 1393
اقای محترم
اگه ایشان در بیت المال دست درازی میکرد که نمی تونست اینگونه با مفاسد مبارزه کنه خودت هم میدونی دروغ میگی .
نا شناس 25 تير 1393
اقای توکلی تو در بهشهر که آبرو نداشتی کاری که با مرحوم کردان کردی در استان مازندران هم آبرویی نداری و کسی یادش نرفته که تو باصطلاح مازندرانی مصداق قطعی مثلی هستی که میگه. شغال بیشه مازندران را نگیرد جز سگ مازندرانی.
پاسخ ها به این نظر
م 26 تير 1393
اقای ناشناس
اقای دکتر توکلی یک قانون گزار برای کل مملکت نه مانند بعضی ها دنبال کار چاق کنی باشه تما بهشهریها به سلامت ایشان یقین دارن لطفا اول ادب را رعایت کن بعد پیام بذار
آشنا 26 تير 1393
ادب نگه دار ناشناس !! سنگ کردانها را به سینه نزن و از آب گل آلود ماهی نگیر!! مدرک جعلی باید افشا میشد تازه خیلی از مسائل ناگفته که شما خوب میدانید با فوت ایشان به خاک فراموشی سپرده شد وگرنه داستانها داشتیم؟!!
نا شناس 25 تير 1393
من به عنوان یک بهشهری از توکلی نفرت دارم
اگه راس میگه این دوره بیاد از بهشهر کاندیدا بشه.
فقط مرد باشه وبیاد
سيدحسين 25 تير 1393
عجب حالا توكلي كه به وضيفش عمل ميكنه بخاطراينكه جلوي تخلفوميگيره اس اس وقاتل و.... مردم بهشهراولا دوستش دارندوبه سلامتش اعتقاددارن دومامتاسفم براي كساني كه دينشونوراحت واسه دنياي ديگران ميفروشن
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 25 تير 1393
خدا را شکر که بالاخره از توکلی به ی مازندرانی چیزی رسیده / برادر سید حسن مبارکه !!!!
سلام 25 تير 1393
حالا دیدید احمدی نژاد حق داشت از دست اینها خون دل بخورد
حق داشت که به اینها بگوید اگه گوشه پروندتان را بالا بزنم نمیتوانید بین این مردم زندگی کنید
حالا دوتا شون افتادند به جان هم هر کدام هکترها زمین ناحق ومدرک دکتری نامعلوم رو رو کردند وای به حال بقیه
- 25 تير 1393
معلوم است كه اين نمايندگان داراي مشكل هستند درمازندران اقاي املي لاريجاني نتوانسته نماينده امل شود واقاي توكلي هم ازبهشهر. اقاي ناطق درانتخابات رياست جمهوري ازشهر خودش كه منتسب بانجا است(نور) كمترين راي را اورده.حالا كه بعضييها باروشهاي نامعلوم سر ازصندوق دراوردند ونماينده شدند بعضي اززد وبندهاي پنهان كه تعداد انها بيشمار است وكسي اطلاع ندارد پرده ميافتدوعيان ميشود خدا درجاي حق نشسته فقط قدري زمان ميخواهد كه انها شناخته شوند من از هم دانشگاهي اقاي توكلي دردانشگاه شيراز هستم ايشان را از ان زمان ميشناسم در ان موقع هم درستكار نبوده است.
نا شناس 25 تير 1393
یه بار نشده توکلی با مازنی ها همکاری کنه و با اونها تعامل داشته باشه فقط بلده زیراب بزنه اگه فامیل لاریجانی نبود باهاش مدارا نمی کردند.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 26 تير 1393
مشکل اینجاست که لاریجانی ها هم مثل خودش سابقه اظهر من الشمسی دارند
نا شناس 25 تير 1393
محمود کجایی زودتر بیا ...............
امه ریکا 25 تير 1393
همین توکلی چه تهمتهای به دکتر فردوس حاجیان زده وچه دوروغهایی به مرحوم کردان زده اصلا این اقا میتینگ کومان فقط دنبال مازندرانی میباشه که یکی یکی دق بیاره بکشه
پاسخ ها به این نظر
اصغر 26 تير 1393
خوب میخواستند مدرک جعلی نگیرند !! بنظر شما باید در برابر این خیانت و تقلب سکوت میکرد؟؟؟ این آقایان با مدارک دروغین از بیت المال بهره ها بردند !!
نا شناس 25 تير 1393
متاسفانه برخی از نمایندگان از موقعیت خود سوء استفاده کرده در همه امور دخالت می کنند.اگر هر کسی کارخودش را انجام دهد مملکت به این روز نمی افتاد111
ایرانی 25 تير 1393
جناب نجف نژاد نماینده محبوب و ارزشی است
که هر هفته به مناطق محروم شهر رفته و الحق والانصاف موسسه ازدواج جوان (صندوق بعثت) موسسه است که به نیازمندان و مددجویان کمک میکند در مورد زمین همانطور که در مجلس قرائت شد اقای توکلی بی ملاحظه رفتار کرد و نام اعضای شورای شهر و فرماندار را در اسم مالک نبرد و تنها اسم نماینده را برد
خدا خود شاهد و ناظر است الله اکبر
نا شناس 25 تير 1393
لطفا تیترو تغییر بدبد....اصالت توکلی واسه اصفهانه و فقط در بهشهر متولد شده
فراز 25 تير 1393
توکلی همه میدونند تو یکی چه گندها زدی خجالت بکش
مراد 25 تير 1393
بیچاره مردم بابلسر نمی دونند چه کسانی وکیل آنها هستند.
شرمنده شهدا 26 تير 1393
افرادی در حوزه انتخابیه همین نماینده زندگی میکنن که به نون شب محتاجندحالا این فرد با تمام پررویی تو مجلس به جای رسیدگی به امور مردم داره ... میبافه . از خون شهدا خجالت نمیکشن ؟؟
نا شناس 26 تير 1393
دزدگیر 96 کجایی منتظرتیم ((احمدی نژاد))
خانم نادی 25 تير 1393
سلام
من آقای رنجبررشهردار محترم بابلسر و میشناسم
ایشون اصلا تو این قضایا نبوده
من قسم میخورم چون باهاشون حشر ونشر و روابط خانوادگی دارم
hamed 25 تير 1393
تاسف......
مهدی پوربابا 26 تير 1393
بنده اقای نجف نژاد را دورا دور می شناسم و به سلامتشان واقف هستم مشکل بیناد مستظعفان با خود زمین هست البته به گمانم چون قیمت زمینی که واگذار کرده اند در طی چند سال اخیر رشد نجومی داشته و چه کسی هست که در این گیر و دار اقتصادی از خیر زمینی با این قیمت بگذرد اقای نجف نژاد چند دوره نماینده بوده اند که دو بارش را خودم به ایشان رای دادم شهر ما بابلسر در این سال هایی که ایشون در راس هستند پیشرفت بسیار قابل توجهی داشته فقط نکته منفی در کارنامه کلیه مسولان شهر بابلسر هست که عدم لایروبی وسیع و گسترده رودخانه بابلرود و رفتن این رودخانه با بی توجهی کلیه مسولان به سمت خشک شدن هست
ناشناس 26 تير 1393
ای بابا خودشون همه باهم یک کاسه هستند دارند مخ منوتو رو کار میگیرند.
بعد از دعوا مشینند باهم قهوه می خورند .کجادیده شده که فلان ویلایا فلان زمین مال یک آدم معمولی ومتوسط است میگویند یک فلان ویلا یا زمین درییلاقات مال فلان مسئول است . این بازیها راتمام کنید.
بیطرف 26 تير 1393
اگربه پرونده تک تک برسی شود چه کندهای نزدند مگراین آقایان این همه سالها درمجلس هستندچه چوری مدرک دکترهاگرفتندآیا مدرک کارمیکند یا فکر این دوستان اگراین همه مدرک گرفتن اگرهمین قدربرای این مملکت زحمت میکشیدند الان وضع کشورما این نبود
مصطفوي 26 تير 1393
وقتي فيلم پايتخت پخش ميشد همه ميگفتند دارند آبروي مازندارني ها را ميبرند حالا متوجه شديد آن سريال عين واقعيت بود و هم استانيهاي ما ساده هستند
مردم اين خطه حاضرند هم استاني خودشون رو فداي يك رتبه براي خودشون بكنند
البته اين كارهاي آقاي نجف نزاد اگر واقعيت داشته باشه جاي تامل داره ولي ميشه در خود استان مازندران حلش كرد نه اينكه كل ايران به مازندرانيها بخندند
اگر مردم استانهاي ديگه مثل مازندرانيها احمد توكلي داشتند شايد بيشتر سياستمداراشون ميبايست مثل نجف نزاد استنتاخ بشوند
راستي ما نفهميديم توكلي نماينده تهران است يا مسئول بر ملا كردن تخلف مازندرانيها پس ايشون كي به كار مردم تهران رسيدگي ميكنه
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 27 تير 1393
ایشون مسئول بر ملا کردن تخلف مازندرانیها نیست؛ چون خودش متخلف بوده و است.
ضمن اینکه یکی بره بررسی کنه از دوران دانشجویی ایشون تو انگلیس . بعد مدرکش . بعد رانتهایش. بعد اتهاماتش. بعد املاکش. بعد فعالییت غیر مستقیمش تو صنعت. بعد....
بسه احمد خان یا باز گرا بدم ؟
حسین 26 تير 1393
این اخلاق ما مازندرانیهاست که بجای گرفتن دست هم پای هم را میگیریم خدا بخیر کند
نا شناس 26 تير 1393
قربون خدا برم.تو این ماه رمضونی خوب آبروی توکلی رفته.
یک مازندرانی 26 تير 1393
واقعا اقای توکلی اصلا مازندرانی است ادم شک میکند که این شخص ایا دوست مازندران است یادشمن
ستار فلکی 26 تير 1393
با سلام اولا اقای نجف نزاد نماینده همه مازندران نیست که ابروی مازندران برود .دوما اگر در حق بیت المال خیانتی کرده اند باید رسوا شوند تا مردم بدانند به چه کسانی رای بدهند.اقای توکلی هم اگر خیانتی در حق مردم کرده باشند .باید در دادگاه الهی جواب بدهند. مگر شما که مازندرانی هستید .املاک داران بزرگ مازندران را فراموش کرده اید .سناتورها ورجال وقت. که ساحل دریا را مابین خود تقسیم کرده بودند. ادمهایی چون سناتور ضیایی .لی لی لک.بختیار .دکتر هوشنگ نهاوندی. مشکات.و.....اینها هم الان مسول اموال مردم هستند .باید روزی جواب پس بدهند.
پاسخ ها به این نظر
عبدالله 25 تير 1393
بسم الله
آقا ستار ؛ چقدر رندانه مانند سلفت فرافکنی می کنید؛
اگر مقداد خیانت کرد باید رسوا شود-
اگر توکلی خیانت کرد در دادگاه الهی جواب بدهد.

اقا ستار ؛ هر چند با این جمله رفتی باری از خیانت دنیایی توکلی رو کم کنی ؛ ولی نمی دانی که در قیامت ارزو میکنید کاش هزاران هکتار زمین شهرک غرب (قدس) دماوند و بهشهر و... را می بخشیدید تا یک دم در محضر الهی محاکمه نشوید....
و من یعمل مثقال ذره شر یره
صدق الله
حامد ساروی 26 تير 1393
اوا-دعوا نکنید سفره خدا بهنه باهم بخوریدویژه خواری دیگه ابیدمی شده
سروش 26 تير 1393
توکلی که این همه رانت خوری کرده چرا تسبیح اب میکشد ، چه تهمت هایی به دولت نهم و دهم بست . داداش توام اینکاره بودی خبر نداشتیم زمین شهرک غرب تهرانت که با رانت بدست آوردی تلیاردی هست . به یاد حرفی بزرگ مردی شعر ادب ایران حافظ علیه الرحمه افتادم که فرمود: واعظان که این جلوه در محراب منبر میکنند / چون به خلوت میروند آن کار دگر میکنند. یا حق
ع.نوبخت 26 تير 1393
نه تنها این معامله و رای دادگاه پرده از خیلی چیزها برداشت و دست یک جریان بی اصل ونسب را رو کرد بلکه نحوه ی رای آوردن آقای نماینده تو بابلسر که اینقدر می نازد بهش جای بسیار تامل دارد.
مردم باید آگاه باشند که مورد سواستفاده قرار نگیرند و لاغیر
فریدونکناری 26 تير 1393
کو مدرکت؟
جار زدن که کاری نداره. مردی سند رو کن بابلسری البته تو همون قدر بابلسری هستی که من فریدونکناریم
ساری 25 تير 1393
توکلی مازندرانی نیست . پدرش تاجرورشکسته اصفهانی بود که به مازندران پناه اورد .ولی پسرش یعنی احمدتوکلی نمک خورد ونمکدان شکست . توکلی هنوز ابهامات مدرک دکترای جعلی خود و عضویت هیات علمی شهید بهشتی بامدرک جعلی خودرا جواب نداد. ودیدیم که چه نامردی با مرحوم کردان خدابیامرز کرد.
پدرام رضایی کلانتری 25 تير 1393
حرف اقای نجف نزاد و باید با طلا نوشت
چون توکی تو مازندران هیچ جایگاهی ندارد
رضا 26 تير 1393
با سلام متاسفانه در کشور ما دعوای این چنینی زیاد است اما برای این دو بزرگوار بسیار تاسف که شماهاییکه برای انتخابات از مردم رای میگیرید ونماینده میشوید ایا انصافا برای مردم دفاع میکنید یا برای پر کردن جیبتان میروید شماها که قسم میخورید تا از ملت دفاع کنید ایا واقعا قسم خوردید توصیه میکنم سری به حوزه انتخابیه خودتان بزنید وببینید مردم چه درخواستهایی دارند بروید از نمایندگان مجمع اصفهان درس بگیرید که چقدر اتحاد دارند .از ترکها درس بگیرید
سوادکوهی 26 تير 1393
راستی جریان مدرک تحصیلی آقای توکلی چی شد؟؟؟؟
نا شناس 27 تير 1393
توکلی تو بهشهر یه سری فامیل و نزدیکان داره که ... حالا هم بحث زمین خواری و مال یتیم خوری ایشون مطرح شده... خدا به داد برسه
نا شناس 27 تير 1393
توکلی همونیه که باعث سقوط و ورشکستگی بورس شد.ضرر غیرقابل جبرانی به بورس زد.
598 27 تير 1393
به سخنان حضرت امير ع در نهج البلاغه ،‌ زماني زير دستان انسانهاي فاسد و دست در بيت المال مي كنند كه ، حاكمانشان دست در بيت المال دارن اين را من نمي گويم امير المومنين علي عليه السلام مي گويد حال هي به همديگر بتازيد 25 ساله دارم كار مي كنم 1 ميليون پس انداز ندارم چطور ميشه اين نمايندگان فقط و فقط گوشي همراه فرزندانشان 4 ميليون قيمتشه حالا بقيه بماند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 27 تير 1393
کی کفته توکلی بهشهریه اون انگلیسیه
شهروندامیرکلایی 29 تير 1393
تعجب تعجب تعجب تعجب تعجب تعجب تعجب تعجب تعجب بازم تعجب تعجب تعجب تعجب تعجب تعجب چرا چرا چرا اینهمه تعجب؟؟؟؟؟؟-
چرا چون اگه اینهمه باهم وحدت داشتند مازندران اینگونه نبود-
شمارو بخدا خودتون بخورید و به مردم نگید ما دیگه خسته شدیم -
اگه اگه اگه اگه اگه اگه اگه راست میگید حق حالت اشتغال ما جانبازانو از مراجعی که باید به ما بدهند رو بستانید !!!!!!!!!!!
مگه خودتون تصویب نکردید و مگه شواری نگهبان بر اون صحه نگذاشت ؟پس چرا اینو پیگیری نمیکنید؟؟-
معلومه دنبال چیز دیگه ای هستید !!! خدا اعمال مارو میبینه آقایان محترم!!!
ناگفته نمونه گرفتن حق همه مردم وظیفشونه
م 29 تير 1393
ایشون چند بار توضیع داد ولی گوش شنوا نیست
نا شناس 30 تير 1393
توکلی خدا ازت نگذره که ماه رمضون مایه گناه کردن مردم شدی...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.